.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آغاز بکار کارگروههای ستاد سیمرغ در مازندران

نشست گروه تبلیغات و اطلاع رسانی کمیته برگزاری نمایشگاه ستاد سیمرغ برگزار شد.
اولین نشست گروه تبلیغات و اطلاع رسانی کمیته برگزاری نمایشگاه ستاد سیمرغ
(سی امین یادمان مردانگی و غیوری) در خصوص راهکارهای تبلیغاتی موثر در اطلاع رسانی فعالیت های سی ساله دستگاه های اجرایی با حضور اعضاء در محل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری برگزار شد.
به گزارش شمال نیوز به نقل از کمیته برگزاری نمایشگاه ، اسماعیلی مسئول کمیته برگزاری نمایشگاه سیمرغ گفت: برای بزرگداشت سی امین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، استاندار محترم و کلیه ارکان اداری استان عزم و اراده خود را جزم کرده اند که بتوانیم به بهانه فرا رسیدن این ایام و ورود به دهه چهارم انقلاب، دستاوردها و اتفاقات مبارک و مهم این سالها را با یک ادبیات قابل فهم برای داخل و خارج از کشور مطرح کنیم.
وی تاکید کرد: یقین داریم در سی امین سالگرد پیروزی انقلاب موج تبلیغاتی رسانه های خارجی را بر علیه نظام پیش رو خواهیم داشت چرا که نظام دینی و اسلامی مان، نظام دموکراسی غرب و نظریه های جهان شمول آنها را نیز به چالش کشید. مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خاطرنشان کرد: پس از سه دهه از برپایی حکومت اسلامی، باید موفقیت تجربه های جدید بشری و ارزش ها و باورهای ملت را به جهانیان نشان دهیم که با برپایی نمایشگاه دستاوردهای سی سال نظام در استان و کشور این اتفاق خواهد افتاد.
لذا گروه تبلیغات و اطلاع رسانی باید با اتخاذ روش های تبلیغی و ارائه واقعیات انگیزه های لازم را در مخاطبین ایجاد کند.
وی از برگزاری نمایشگاه دستاوردهای 30 ساله انقلاب در شهرستان ها و مرکز استان و تجلیل از خادمان انقلاب اسلامی خبرداد و گفت: در بین خادمان انقلاب کسانی را داریم که این کشور را 30 سال اداره کرده و تمام سعی خود را در جهت حفظ و ایجاد دستاوردهای با شکوه انقلاب به کار گرفته اند. برگزاری این همایش مدیران خدوم انقلاب را در کنار هم آورده و بر ایجاد وحدت مورد تاکید مقام معظم رهبری نیز کمک شایانی خواهد کرد.
اسماعیلی به راه اندازی نمایشگاه نوآوری و شکوفایی به همت دفتر آموزش و پژوهش استانداری اشاره کرد و افزود: در این نمایشگاه اختراعات و ابتکارات جوانان استان به نمایش درخواهد آمد.
در این نشست اعضاء به بیان دیدگاه های خود پرداخته و یک برنامه تبلیغاتی مدون برای اجرا مورد تصویب قرار گرفت.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.094 seconds.